//
esteu llegint...

Tots els temes (cronologia)

La suposada pàgina oficial de l’ADL d’Algemesí és una pàgina gestionada per Esquerra Unida

EN RELACIÓ AL COMUNICAT ENVIAT PER EU CAL DEIXAR CLAR QUE SOLS EL FACEBOOK GESTIONAT PER L’EMPRESA DE COMUNICACIÓ ÉS EL CANAL OFICIAL. EL DE L’ADL NO EL GESTIONA L’EMPRESA, SINÓ EU, QUE L’APROFITA PER CONVIDAR A LA GENT A VISITAR EL SEU FACEBOOK

ESQUERRA UNIDA d’Algemesí torna a voler tapar una mala praxi seua amb un altra mentida i engany. Les xarxes socials municipals de caràcter oficials -facebook i twitter- són gestionades  per l’empresa que té la contracta. Per tant, sols les  pàgines que gestiona aquesta empresa tenen caràcter oficial. De fet quan entrem a la pàgina de facebook “Ajuntament d’Algemesí”, gestionada per l’empresa, en la seua descripció posa clarament “Benvinguts al canal oficial d’informació i atenció ciutadana de l’Ajuntament d’Algemesí.”. Poden existir altres pàgines relatives a serveis municipals, però no tenen la consideració de pàgines oficials ni estan gestionades per professionals de la comunicació. En cap cas se’ls pot considerar canals oficials.

Així doncs quan ahir M+S ALGEMESÍ sostenia  que “ni al facebook municipal hi ha cap ressenya, ni cap anunci destacat al web municipal” tal afirmació és absolutament certa. En el canal oficial no es va publicar i continua no estant publicat. La pàgina a la qual fa esment EU és una pàgina creada en 2016 i que gestiona el mateix administrador que gestiona la pròpia pàgina d’EU. Sols cal entrar a l’historial de l’entrada en eixa pàgina a la qual fa esment EU al seu comunicat, i veure que en eixa suposada pàgina oficial de l’ADL la publicació de les 14:29 comet el mateix error que la d’EU: no informa que es tracta de continuar cridant als reserves. És al dia següent a les 10:08 quan es produeix la rectificació a la pàgina de l’ADL, afegint-hi que es tracta de continuar amb la llista. I a les 10:08 és també quan es produeix la mateixa rectificació en la pàgina d’EU. Posteriorment a les 10:52 EU rectificarà també la imatge.

Per si algú té encara dubte sobre si l’administrador de la pàgina d’EU i el de l’ADL és el mateix. sols cal entrar a veure qui contesta les preguntes de la pàgina de l’ADL. Hi ha dues persones que en l’entrada de la suposada pàgina oficial de l’ADL pregunten sobre eixa oferta inexistent. En els dos casos no respon l’ADL, sinó que, increïblement, respon EU! En el primer cas no se li aclareix que no és cap borsa de treball nova perquè li contesten el dia 7. En el segon, al dia següent, sí, però sempre respon EU, no l’ADL. La confusió de perfils és tal que en una pàgina suposadament oficial de l’ADL l’administrador d’EU aconsella visitar la pàgina web municipal i afegeix “Al Facebook nostre -referint-se al d’EU- o de l’Agència de Desenvolupament Local també podràs trobar-ho quan es publiquen. Molta sort!”. Això pot estar en una pàgina oficial municipal? Evidentment no.

La pàgina suposadament oficial de l’ADL no ho és, no està controlada per cap funcionari, és una pàgina controlada pels polítics d’EU i pensada per a fer pur clientelisme. Com es veu, la intenció és redirigir a les persones que busquen treball a la pàgina de facebook d’EU i no a la pàgina oficial de l’ajuntament.

On cal publicar eixe tipus d’informació és en el canal oficial de facebook, que compta amb 6198 seguidors, i no en una pàgina tapadora d’EU, la suposada pàgina de l’ADL, que compta sols amb 297 seguidors. Evidentment M+S ALGEMESÍ contrasta sempre la informació que fa servir i no elabora “fake new”. De totes formes hem demanat per registre oficial que ens informen, si aquesta pàgina és oficial, quin funcionari la gestiona i si algun polític té les claus d’accés. De segur que ens endurem alguna sorpresa. I no dubtem que l’origen de tot és un error humà, però no de cap funcionari, sinó d’algun polític d’EU que fa propaganda del seu partit a costa dels recursos municipals.

Debat

Sense comentaris.

Post a Comment