//
Mur de conversa

El Mur de conversa de Més Algemesí està pensat com a punt de trobada i d’intercanvi d’opinions, d’idees i de solucions dels ciutadans i les ciutadanes d’Algemesí. Així doncs, la part fonamental en aquest espai ets tu i la teua participació. Sou les persones que visiteu el web de Més Algemesí els qui construïu aquest apartat.

Quan els vostres comentaris demanen l’opinió o l’aclariment de Més Algemesí o de Josep Bermúdez, participarem en el debat. És fàcil distingir-nos. Josep signa amb el seu nom i primer cognom els comentaris i apareix la seua foto a la dreta del comentari. Els administradors d’aquesta pàgina signem com a admin i apareix el logotip de Més Algemesí a la dreta dels nostres comentaris.

El mur, com qualsevol altra pàgina, és de lliure publicació. És a dir, quan deixeu un comentari aquest es publica automàticament sense la moderació de cap administrador. Però recordeu que hi ha un marc legal que no heu de traspassar, que cada comentari és responsabilitat de la persona qui l’escriu i que si hi ha un comentari que us és molest només ens ho heu de fer saber i avaluarem la seua retirada d’aquesta pàgina. Animar-vos a començar ara la vostra participació. Per deixar un comentari cliqueu en el següent enllaç.

Debat

364 Respostes a “Mur de conversa”

  1. Josep, per que tenim una regidoria d’esports amb un regidor tan incompetent? No es pot canviar de regidor? Al plenari extraordinari de juliol ha quedat retratat…
    EL MEU ALCALDE no se donarà conter??

    Enviat per EL DEL CASINO | 30 juliol 2014, 12:49
  2. Que? Josep, has vist EL MEU ALCALDE que valent és? suspen els plenos a la torera…jeje

    Enviat per EL DEL CASINO | 4 juny 2014, 10:30
  3. Eeeeeh… digam-ne eeeeh…

    Enviat per Jordi Padilla | 31 maig 2014, 20:01
  4. Hola Rafa, amb tot el tema del plenari i postplenari no he pogut contestar-te abans. No puc més que estar d’acord amb el que dius i amb el teu plantejament. Pensem que és per ahí per on cal caminar, i encara que no és una qüestió únicament municipal, pensem que s’han d’impulsar polítiques actives en favor d’una agricultura ecològica i sostenible, i per una agricultura de proximitat. I no sols per raons ja morals, que són les més importants, sinó perquè és, a més, la via de salvació econòmica. L’agricultura valenciana necessita un valor afegit i eixe potser perfectament un. En M+S estem treballant en eixe sentit i proposarem campanyes d’informació i d’incentiu a més del estudis mediambientals que facen falta. Salutacions

    Enviat per Josep Bermúdez | 31 maig 2014, 16:10
  5. Noteu de tant en tant una olor a pulveritzat pel poble? Passejant pels parcs es nota més. És segur que molt prop, pel terme, estan tirant pesticides per matar les plagues que ataquen a les plantes. I eixe pesticida no arriba al poble i als nostres pulmons? Vull dir, no estarem també pulveritzats? I clar els fadrins ja no tenim problema, som prou forts, o no, depén del cas. I els xiquets? I les escoles que estan als afores del poble perquè allà hi ha més aire pur?
    Després també em quede perplex mirant els nivells de nitrats que conté l’aigua “potable” del poble. Contemple estupefacte com ningú fa res per canviar això; al contrari, repeteixen les mateixes dinàmiques que durant decennis han enverinat les nostres aigües subterrànees. I tots a comprar aigua embotellada.
    I si algú planteja que tot això és una animalada molt gran, el miren com si haguera eixit d’una nau espacial. El meu cas és diferent.
    El futur del poble durant molts anys ha sigut el camp, i era el preu que ens tocava pagar. Ara el camp està arruïnat. Les taronges no valen res, l’aire està ple de pesticides i l’aigua enverinada. Què fem?
    Un amic ha començat a produir i comerciar aliments ecològics (lògics amb l’ecosistema). Com a negoci sembla que li funciona molt bé i a nivell moral també, fa coses bones per a ell i per als altres. Una aposta de canvi decidida i radical és l’única eixida que ens queda com a poble. Si continuem repetint el mateix patró estem condemnats a rodar en la Sénia com els burrets.
    L’Ajuntament és el responsable de posar ordre a tot aquest desgavell. Amb estudis mediambientals seriosos i amb projectes de creixement econòmic sostenible amb mires a les futures generacions.

    Enviat per Rafel Baldoví Mulet | 29 maig 2014, 13:20
  6. Jo també aniré a fer de claque al mitin de FABRA en EL MEU ALCALDE jeje

    Enviat per EL DEL CASINO | 21 maig 2014, 15:58
  7. Benvolgut Diego, Tonet, Alejandro o Juan Bou o com et diguen. Preguntar en una pàgina d’un partit polític que preten fomentar la participació i obrir la política a la ciutadania sobre el gluten a les taronges, a l’arròs, o sobre les al·lèrgies barrejant-ho amb temés seriosos com el tancament de RTVV no em sembla que es meresca un altre tipus de resposta. Després fer-se passar per un altra persona criticant la primera intervenció i acabar per insultant a Algemesí em sembla impresentable. I tot això ho ha fet la mateixa persona. Sóc administrador de la pàgina i per tant puc veure que els tres comentaris estan fets des de la mateixa IP. No sé, ni m’interessa saber què pretens amb això, possiblement despistar l’atenció sobre algun altre tema. De totes formes no vaig a perdre molt el temps. Quan tingues realment alguna aportació o pregunta política seriosa a fer, com tots ho fan ací, et contestaré igual que faig sempre amb tothom.

    Enviat per Josep Bermúdez | 17 maig 2014, 18:29
  8. Heu sent per tants comentaris de seguit pero als meus 60 anys todavia no me aclare amb aixo de l internet. Gracies per la teua atencio i espere vostra resposta

    Enviat per DIego Andrés Bou | 17 maig 2014, 00:17
  9. Josep, tinc que dir te que me desepsiones amb la teua contestacio. Entenc que la politica de Mes Algemesi no es motiu de risa pero la teua resposta ha sigut molt desagradable. Crec que hauries de tindre mes cintura politica per que no crec que mes algemis es mereix algo millor

    Saluts i bou sort

    Enviat per DIego Andrés Bou | 17 maig 2014, 00:06
  10. Hola Juan, crec que t’ha confós de pàgina. El consultori sentimental de la Señorita Francis no és ací, i no sé la seua adreça. Aquesta és una pàgina per a que plantegeu les vostres opinions i preocupacions sobre política local. La política participativa és una cosa seriosa. Si ets un irresponsable, és a dir que no vols ser responsable de com va la marxa del teu poble, em sembla perfecte, estàs en el teu dret, crea una pàgina per a dir xorrades sobre Algemesí, però ací ens prenem la política local seriosament.

    Enviat per Josep Bermúdez | 15 maig 2014, 23:17
  11. Menuda mierda de Algemesi , Navarres le pega mil patadas. NAVARRES CAPITAL DEL MUNDO!!!

    Enviat per Tonet Gómez Matamoros | 15 maig 2014, 16:45
  12. Hola soci com va aixo?
    Aquest comentari es per a que em contestes alguns duptes,un amic meu te al.lergia al gluten y volia saver unes cuantes coses:
    1-Quines qualitats tenen les taronjas d’algemesi?Tenen gluten?Que diferencia hi ha entre unes taronjes d’algemesi i altres cualsevols?
    2-Sap el mateix l´arros amb gluten que sense gluten?
    3- El apitxat es un idioma propi del poble?
    4-Voste vol la indepèndencia d´Algemesi??
    5- Quina es la seva postura respecte a Bildu? Creu que haurien d’ anar a pressò?
    6- Que pensa sobre el tancament de RTVV?
    7-Cual es la seva postura amb el gluten?Vol combatir-lo?

    Moltes Grácies. Espere la vostra resposta. Visca Algemesí lliure!

    Enviat per Juan Bou Perez | 14 maig 2014, 20:02
  13. També em va la ruleta… M’agrada tot, hasta que em perdonen dinerets (1500€)

    Enviat per EL DEL CASINO | 12 maig 2014, 13:07
    • Josep, tinc que dir te que me desepsiones amb la teua contestacio. Entenc que la politica de Mes Algemesi no es motiu de risa pero la teua resposta ha sigut molt desagradable. Crec que hauries de tindre mes cintura politica per que no crec que s

      Enviat per DIego Andrés Bou | 17 maig 2014, 00:01
    • Josep, tinc que dir te que me desepsiones amb la teua contestacio. Entenc que la politica de Mes Algemesi no es motiu de risa pero la teua resposta ha sigut molt desagradable. Crec que hauries de tindre mes cintura politica per que no crec que siga el adequat per a la teua altura politica. els teus votants mereixen que no frivolitces amb mes algemesi

      Enviat per DIego Andrés Bou | 17 maig 2014, 00:03
  14. Hola, Adrià, el tema de la recollida d’animals abandonats ho duu una empresa que està contractada a nivell de mancomunitat. Sistemàticament es passa pel poble a recollir els animals que hi veja i si s’hi detecta algun se li crida per part de l’ajuntament. Després, supose que es té el temps preceptiu, per si es reclamen i si no, crec que són sacrificat. En algun moment hi hagué una mena de gossera d’una mena de protectora d’animals locals, però es tancà per no tenir ni els permisos ni finançament. Existeix una protectora en una localitat pròxima on un grup de voluntaris recollia els que podia i gestionava l’adopció -hi col·laborava gent d’Algemesí- però ara no sé si continua funcionant i sé que tenia, com no, problemes de finançament.
    Aquesta és la informació de memòria que recorde sobre el tema, però deuria comprovar exactament tots els punts que t’he dit, no siga cosa que ara no siga així, però bàsicament és el que t’he dit. El servei oficial de recollida el presta una empresa i al poble no hi ha gossera ni protectora. Espere haver-te ajudat.

    Enviat per Josep Bermúdez | 12 maig 2014, 00:22
  15. Més fantasma no pot ser el del CASINO. Ale, tira a jugar a la ruleta.

    Enviat per Jordi Padilla | 10 maig 2014, 18:57
  16. Sóc EL DEL CASINO i si no tenieu prou amb el alquiler del CASINO o LA TERRASSA ara el meu ALCALDE em perdona 1500€. GRACIES

    Enviat per EL DEL CASINO | 8 maig 2014, 13:01
  17. Bona tarda,

    Primer de tot, m’agradaria dir que escric aquest text bàsicament per demanar la vostra opinió sobre el funcionament d’un poble, sigui quin sigui.
    Jo no sóc d’Algemesí i, per tant, no sé com funciona la vostra localitat, però crec que em podreu respondre les preguntes igualment. Per aclarir les coses, jo sóc d’una localitat de la costa de Catalunya, prop de Barcelona.
    Podria dir que el funcionament de la ciutat és bo però m’agradaria preguntar un grapat de coses.
    Vosaltres com gestioneu les gosseres?, és a dir, que en feu dels gossos abandonats? Faig aquesta pregunta perquè a la meva ciutat hi ha, o hi havia, ara no sé si han suprimit la gossera, una gossera on la gestió d’aquesta era pèssima: els gossos vivien en pèssimes condicions, no eren duts a passejar les vegades necessàries, etc.

    Agraeixo la vostra atenció.

    Atentament,

    Adrià

    Enviat per Adrià | 7 maig 2014, 23:15
  18. Jordi, procuraré fer el que puga. Símplement advertir-te una cosa. Si véns al plenari, tot i que aquest comença a les 8 de la vesprada el punt de precs i qüestions que és on puc plantejar-ho sempre és a partir de les 12 de la nit. De fet si véns al final pot participar el públic i insistir tu mateix.
    Salutacions

    Enviat per Josep Bermúdez | 6 maig 2014, 23:12
  19. Hola Josep, moltíssimes gràcies per la teua contestadura. I no calia que donès explicacions pel retard, prou que contesta.
    I bé, quant a la contestadura en sí, volia aclarar que m’ha servido molt, és el que quereix la chent, respostes amb solucions, i crec que les dóna. I sí, manca poc per a que siga verà i amb les ventanes abertes s’escoltaran molt més els miolechos, i més quan arribe l’època de selo que els gats hembres mai aturen els miolechos.
    Quant als cans és diferent, crec que algú (organisme)s’hauria de preocupar per tal d’arreplegar-los i que no malvisquen en lo carrer. Res més, agradeser-li molt la contestadura i intentaré assistir al plenari, ja que crec que la entrada es llibre.
    Bé, un saludo i ànimos!

    Enviat per Jordi Padilla | 6 maig 2014, 00:25
  20. En primer lloc, gràcies Jordi per confiar en nosaltres per fer arribar la teua queixa. La duré al pròxim plenari -finals de maig- encara que si vols la puc portar a la Comissió Informativa que és abans i veure què es pot fer. De totes formes si tinc oportunitat parlaré amb algun responsable del tema per anar avançant.
    Cal veure com es resol el problema, ja que de cara al bon temps i amb els finestres obertes el problema supose que s’incrementarà.
    Ja et dic alguna cosa. Salutacions

    PD: No he pogut contestar-te abans perquè hem tingut un problema en el funcionament de la pàgina

    Enviat per Josep Bermúdez | 5 maig 2014, 17:19
  21. Hola Josep. Abans de tot enhorabona pel treball que esteu fent per Algemesí, encara que el PP tinga el poder absolut.
    Bé, el que volia comentar, transmetre millor dit, és un problema que arrastren desde fa un temps alguns carrers d’Algemesí. Aquest problema és el nombre de gats abandonats que hi ha a alguns carrers del poble, i m’agradaria que ho comentares al ple de l’ajuntament.
    El barri afectat és el de Santa Bàrbara. Per tant, volia que tu en primer lloc em digueres quines propostes podries pensar per tal d’aturar el soroll dels gats quan miolechen per la nit, doncs pel dia no es poden escoltar els miolechos dels gats pel soroll ambient, però quan arriba la nit i intentes descansar a casa, amb el silenci del carrer els miolechos dels gats impedeixen descansar. Aixó també fa que hi haja gossos que lladrechen i de tant en tan es produeixen baralles entre gats i cans.
    Bé, res més, agrair-li aquest espai per poder transmetre les nostres queixes.
    Salutacions.
    J.P.

    Enviat per Jordi Padilla | 1 maig 2014, 11:45
  22. Hola Salut. Gràcies a tu per participar, les teues preguntes i qüestions, o les d’Edu, són les que donen sentit a la nostra activitat. Estem fent açò per vosaltres. Estic d’acord que la resposta del Sr Alcalde va ser prou decepcionant, per no dir inexistent. Ja et vaig comentar que després la regidora ens aporta més informació. Ara, que ací siguem més papistes que el Papa -València- resulta cridaner.
    Estem a la teua disposició per al que necessites. Salutacions

    Enviat per Josep Bermúdez | 15 abril 2014, 23:58
  23. Hola, Josep!

    Primer que res disculpar-me per la tardança en contestar.

    Després m´agradaría felicitar-te a tú i tot l´equip de Més Algemesí per el treball que esteu fent, ademés d’agafar-se molt seriosament qualsevol aportació,queixa,… dels veïns, cosa que no fan tots.
    Bueno a lo que anem; vaig veure la resposta a la meua queixa del senyor alcalde, “meravellosa resposta”, ell com sempre tan “atent”.
    Paraules textuals del senyor alcade d´Algemesí;
    No conteste perque es “obvio”, es lo que estem fent “sempre”, es habitual de que hi han carpes que se monten quan se fa la crida, no de ara, de molts anys.
    Pues encara que no li vull pegar més voltes al tema, he de dir que el que està fent durant molt anys com diu ell, no es normal, que la carpa estava ja muntada abans de la crida, com vaig dir desde el 22 de febrer i que les falles d´aci encara que han anat a més en aquestos últims anys i d´això no hi ha cap dubte, no es normal que en València es munten les carpes després que ací. I que sí aquesta carpa costa més de muntar, que en busquen un altra ó llogen un local.
    En fi, cada vegada pense més que aquest home en la seua actitud “es riu del mon i de la bolla”, ho veig día a día, en els plens, acte en el que l´oposició de EU, PSOE i Més Algemesí, li parleu amb tot el respecte del mon, cosa que crec que ell no fa.
    Sols espere que en les properes eleccions municipals de maig de 2015, la cosa canvie, està en les nostres mans, clar!!!

    Agraïr de nou la teua atenció i el temps que m´has dedicat.

    Atentament,

    SALUT R.

    Enviat per SALUT R, | 15 abril 2014, 14:31
  24. Edu,el tema de la definició de “Muixeranga” al Diccionari entra per a aquesta comissió tal i com ja et vaig comentar, i va en la línia que tu proposares. Es tractarà doncs en el plenari d’aquest mes.

    Enviat per Josep Bermúdez | 23 març 2014, 00:07
    • Tot i que el PP ho ha presentat com a una proposta seua, moltissimes gràcies a tots els que heu recolçat esta iniciativa o heu ajudat a poder fer-la possible. GRACIES

      Enviat per Edu Roig | 28 març 2014, 17:51
  25. Josep Manuel, el manteniment d’eixes zones verdes dels polígons correspon a l’Ajuntament d’Algemesí, i es limita a llevar la brossa dos o tres vegades a l’any. Ahí es on el Sr Alcalde tenia pensat fer un camp de golf. Presentàrem una moció al respecte per agençar la zona i convertir, una part en horts socials i ecològics i la resta, no en una parc urbà sinó en una zona amb vegetació autòctona. Evidentment votaren en contra. Siga com siga estem d’acord en que cal fer algun tipus d’actuació i fer un mínim manteniment. Així com està és impresentable.

    Enviat per Josep Bermúdez | 11 març 2014, 15:17

Post a Comment

Subscriu-te per correu

Adreça electrònica

Agenda d’Algemesí

Accedeix a l'Agenda

Creada i mantinguda per Més Veu Jove

Agenda

  • Hui 20:00h – 21:00h: Plenari
  • 6 setembre: Avantvespra Festa: NIT DEL RETORN
  • 6 setembre 23:15h – 7 setembre 01:00h: Concert Extraordinari Banda Simfònica d'Algemesí
  • 7 setembre: Vespra de la Festa
  • 7 setembre 19:30h – 20:30h: Vespres a la Mare de Déu. SCHOLA CANTORUM
  • 7 setembre 22:00h – 8 setembre 01:00h: PROCESSÓ DE LES PROMESES
  • 8 setembre: FESTA MARE DE DÉU DE LA SALUT D'ALGEMESÍ
  • 8 setembre 10:00h – 13:00h: PROCESSONETA DEL MATÍ
  • 8 setembre 19:30h – 9 setembre 03:30h: PROCESSÓ DE LA VOLTA GENERAL
  • 20 gener: SANT SEBASTIÀ DE VILA. INDEPENDÈNCIA D'ALGEMESÍ

Algemesí a Twitter

Segueix-nos a Facebook

Últimes fotos

» Totes les fotos

Ajuda’ns econòmicament